Forged Alliance Forever Forged Alliance Forever Forums 2017-05-29T12:54:53+02:00 /feed.php?f=12&t=14666 2017-05-29T12:54:53+02:00 2017-05-29T12:54:53+02:00 /viewtopic.php?t=14666&p=149847#p149847 <![CDATA[NEWS/Translations: May 27th - Coop Update]]> This is a copy of the news post May 27th - Coop Update with translations

Original
Spoiler: show
What’s new
This is a bugfix update. Several small issues got solved and all missions that were not expanding the next part should work now as well. That includes Morax finally leaving his base in Prothyon-16.

Several voice files got updated few days ago with fixes to the mixed dialogue cues. There might be still a few of them wrong, please report it, if you encounter some.

Changelog
You can find the full changelog for missions here: https://github.com/FAForever/faf-coop-m ... angelog.md

and for the coop mod here: https://github.com/FAForever/fa-coop/bl ... angelog.md

Report Issues
If you find any issues make sure to report them. Preferably on Github: https://github.com/FAForever/faf-coop-maps/issues or on the forums. (Don’t forget to include the game.log!!)

Coop Slack Channel
If anyone is intrested into making a new mission, improving the current ones or helping with voice overs, there’s a #coop channel on the FAF Slack. Slack is a tool that all FAF developers and contributors use to coordinate our efforts. For joining PM me (speed2) your e-mail adress either in the chat or on the forums and you will recieve an invitation.

What’s next?
In last few days I was doing some improvements to the base manager that controls the AI, more specific, TML and Nuke control to spice things up for the players. I also did some work on Novax mission but it will take much more time to release the full version as I need to change the second part completelly to be happy with it.

speed2


German
Spoiler: show
Was ist neu
Dies ist ein Bugfix Update. Neben der Behebung diverser, kleiner Fehler wurden Missionen behoben, die nicht in den nächsten Missionsteil expandierten. Dies beinhaltet auch Morax, der nun seine Basis in Prothyon-16 verlässt.

Ebenfalls wurden vor einigen Tagen mehrere Sprachausgabedateien aktualisiert, sodass diese nun zum korrekten Video abgespielrt werden. Sollten wir nicht alle erwischt haben, melde uns diese bitte.



Änderungen
Die Liste aller Änderungen an den Missionen findest du hier: https://github.com/FAForever/faf-coop-maps/blob/master/changelog.md.

Die Liste aller Änderungen an der Coop-Mod findest du hier: https://github.com/FAForever/fa-coop/blob/master/changelog.md



Probleme Melden
Bitte melde uns allfällige Probleme, vorzugsweise auf GitHub oder in den Foren. (Vergiss nicht, das game.log anzuhängen)



Coop Slack Channel
Wenn du daran interessiert ist, neue Missionen zu erstellen, bestehende zu verbessern oder mit Sprachausgaben zu helfen, kannst du gerne unserem #coop Channel in unserer Slack Gruppe beitreten. Slack ist ein Chatprogramm, mit dem sich sämtliche FAF Entwickler und Mitwirkende koordinieren. Um beizutreten, sende einfach deine E-Mail-Adresse via private Nachricht im Chat oder im Forum an mich (speed2), um eine Einladung zu erhalten.



Wie weiter?
In den vergangenen Tagen habe ich einige Verbesserungen am Basismanager vorgenommen, der die AI kontrolliert. Dies betrifft insbesondere die TML- und Nuke-Kontrolle. Ausserdem habe ich an der Novax Mission gearbeitet. Es wird jedoch noch einige Zeit dauern, bis ich diese endgültig veröffentlichen kann, da ich den zweiten Teil der Mission nochmals komplett überarbeiten möchte.

speed2


French
Spoiler: show
To be translated


Russian
Spoiler: show
To be translated

Statistics: Posted by JJ173 — 29 May 2017, 12:54


]]>